CANTIENICA®-Medencefenék-tréning gyakorlat

BÉKATALP GYAKORLAT

Az alábbi gyakorlat segítségével megtapasztalható a legbelső medencealapi izomszint, mely a CANTIENICA-módszer egyik legfőbb célterülete.
Ezen kívül a gyakorlat nyújtja a mély csípő-, lágyék- és lábizmokat.

Hanyattfekvés a földön hajlított térddel.
Hosszabbítsd meg a két ülőgumót a sarkak felé, a fejtetőt az ellentétes irányba. Ne szorítsd le a derekad a földre! A hátad lent van, nincs lyuk a derekad és a föld között, de ne legyen lepréselve a derekad a földre, hanem a hát lazán rásimul a padlóra.
A két talpat összetámasztjuk, mindkét sarkat kicsit felemeljük, a kislábujjon támaszkodik a lábfej. Az ülőgumókat, a szeméremcsontot és a farokcsontot a sarok felé meghosszabbítjuk , majd a fejtetőt az ellentétes irányba felfelé nyújtjuk. A két sarok közepét finoman egymásnak nyomjuk, egymáshoz bökjük, így aktiválva a legbelső medencealapi szintet. Nem nagy erővel, éppen csak hogy, nagyon finoman, mintha szinte semmit nem csinálnál. A külső farizomzat és a combizom közben teljesen laza marad, a záróizomzat szintén! A legbelső mély medencealapi szint dolgozik! 20x. Majd különállóan egyszerre csak egy sarkat nyomjunk a másikhoz, ugyancsak 20x.
Akár naponta is végezheted, ágyban fekve is!

Fotó: © CANTIENICA AG, Zürich